خدمات الکترونیک

فیلتر

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تعداد موارد یافت شده : 17 تعداد موارد یافت شده ی امروز: 0
لیست خدمات
کمپین کتاب خوان مجازی
شرح خدمت:
پویش (کمپین) کتاب خوان مجازی از شما دعوت می کند تا با تهیه ویدئوهای 1 تا7 دقیقه ای به معرفی کتابی که دوستش دارید بپردازید.
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
کلاس آموزشی زبان سمنانی
شرح خدمت:
این دوره آموزشی (شعروادبیات سمنانی)برای اولین بار با همکاری موسسه فرهنگی هنری سمن بویان سمنان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شده است و علاقمندان می توانند کودکان خود را در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
عضویت یکساله رایگان در کتابخانه های عمومی استان سمنان
شرح خدمت:
باعنایت به درخواست صدور مجوز عضویت رایگان برای مناسبت های درخواستی در سه سطح استانی، شهرستانی و کتابخانه ای به همراه عضویت رایگان عزیزان ساکن در مناطق محروم، دریافت 5000 ریال هزینه صدور کارت، عضویت رایگان (کارت بهاء) افراد متقاضی عضویت در کتابخانه های عمومی در مناسبت های تایید شده به شرح فایل پیوست، بلامانع است.
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
طرح کتاب خوان ماه
شرح خدمت:
در طرح کتاب‌خوان ماه، برای هر ماه 4 عنوان کتاب از بین کتاب‌های تازه منتشر شده، برای اقشار و سلایق گوناگون مردم و در موضوعات و مناسبت‌های متنوع مانند سبک زندگی ایرانی اسلامی، ازدواج، تربیت فرزند، اخلاق اجتماعی، خانواده، سلامت، کودک و نوجوان، علمی و دینی انتخاب و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تحقق دیگر اهداف طرح، کتاب‌ها در قالب‌ها و روش‌های مختلف نظیر پوستر، خلاصه‌نویسی، کتابچه، فلش و کلیپ، معرفی شده و با محوریت آن 4 کتاب، فعالیت‌های کتاب‌‌محور متنوعی مثل جلسات نقد کتاب و مسابقات کتابخوانی انجام‌ می‌شود. کتاب‌های معرفی شده در طرح کتاب‌خوان ماه در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور قابل دسترس بوده و همچنین دسترسی به فایل PDF کتاب‌ها نیز در بخش کتاب‌خوان ماه سایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امکان‌پذیر است.
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
سامانه نظام تشویق پژوهشگران
شرح خدمت:
این سامانه برای ترغیب و تشویق کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور به حضور در عرصه های علمی- پژوهشی، حمایت از تولید علم در حوزه کتابخانه‌های عمومی و تقویت متون و ادبیات مرتبط با آن، هدایت استعدادها و خلاقیت‌های کارکنان جهت حل مسائل پیش روی کتابخانه‌های عمومی در راستای دستیابی به چشم انداز نهاد در افق ایران 1404 تهیه شده است.
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
سامانه مدیریت نظارت و ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های عمومی
شرح خدمت:
این سامانه جهت دریافت کلیه شکایات، اعلان‌ها، انتقادات، پیشنهادها و تقدیر کاربران سامانه، از قبیل: مراجعین کتابخانه‌های عمومی، اعضاء کتابخانه‌ها، کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌ها در کشور طراحی شده است. جهت ارتباط با این سامانه و با توجه به مندرجات فهرست راهنما نسبت به ثبت شکایات، اعلان‌ها، انتقادات، تقدیر و پیشنهادهای خود اقدام کرده تا در اسرع وقت رسیدگی و پاسخ لازم ارائه شود. مراجعه کننده محترم خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمائید. 1- این سامانه به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط با مراجعین، اعضای محترم کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابداران و کارکنان عزیز نهاد کتابخانه‌های عمومی و رسیدگی به مشکلات آنان طراحی شده است. لذا تقاضا داریم از ارسال مطالب واهی، کذب و به دور از واقعیت خودداری کنید. 2- در ارتباط با کارکنان محترم، استدعا دارد، مراتب سازمانی و سلسله مراتب را رعایت کرده و برای این منظور در ابتدای امر سعی شود، موارد و مشکلات خود را از طریق مسئولان ذیربط مطرح و حل و فصل کنید؛ در غیر این صورت، چنانچه مورد خاصی وجود داشته باشد یا مشکل مطروحه رفع نشود، مراتب از طریق سامانه به این مدیریت اعلام شود. 3- به نامه های بدون ذکر مشخصات دقیق و صحیح پرسنلی ترتیب اثر داده نمی شود. «برای ارسال شکایات، اعلان‌ها، انتقادات، تقدیر و پیشنهادها نیاز به ثبت اطلاعات در سامانه می‌باشد. برای ثبت اطلاعات بر روی کلمه ثبت اطلاعات و برای پیگیری شکایات و اعلان بر روی کلمه پیگیری کلیک کنید»
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
سامانه اطلس کتابخانه های عمومی
شرح خدمت:
کافیست قسمتی از نام شهر ، استان ، خیابان محل سکونت خود و یا قسمتی از نام کتابخانه مورد نظر خود را جستجو کنید . پیدا کردن نزدیک ترین کتابخانه شهر و یا روستای محل زندگی: برای استفاده از این سرویس لطفا از مرورگر های فایرفاکس و یا کروم استفاده کنید . نمایش مسیر دسترسی به کتابخانه با توجه به موقعیت کاربر
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
سامان(نرم افزار مدیریت کتابخانه)
شرح خدمت:
در این سامانه مراجعه کنندگان و اعضا می توانند در کتابحانه مورد نظر عضو شده و به جستجوی کتاب دلخواه در کتابخانه ها مورد نظر بپردازد و یا نسبت به رزرو و تمدید کتاب اقدام نمایند.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
رزرو آنلاین کتاب
شرح خدمت:
در سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور امکان رزرو کتاب را در اختیار می دهد علاقمندان می توانند از طریق همین سامانه کتاب مورد نظر خود را رزرو نمایند و در اولین فرصت با مراجعه به کتابخانه های عمومی نسبت به دریافت کتاب اقدام نمایند
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
راهنمای عضویت آنلاین در کتابخانه های عمومی
شرح خدمت:
مسیر دسترسی به این امکان برای عضو: ثبت نام [دکمه ثبت نام در بالای صفحه، کنار شمایل خانه قرار دارد] مسیر دسترسی به این امکان برای کتابدار: مدیریت--کاربران--تأیید عضویت مزایای ارائه درخواست عضویت آنلاین عبارتند از: - افزایش دقت ورود اطلاعات با ورود اطلاعات شخصی هر فرد به سامان - افزایش سرعت عضویت - صرفه جویی در هزینه ناشی از استفاده از کاربرگه های عضویت
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
راهنمای تمدید آنلاین عضویت در کتابخانه های عمومی
شرح خدمت:
راهنمای تمدید آنلاین مسیر دسترسی به این امکان برای عضو: امانت و رزرو--امانت های من -- امانت های جاری -- درخواست تمدید مسیر دسترسی به این امکان برای کتابدار: امانت و رزرو--تمدید--درخواستهای تمدید برای استفاده از امکان تمدید آنلاین، اعضای کتابخانه با چهار پیام روبرو می شوند. این چهار پیام بدین شرح است: اولین پیام: 1- تعداد دفعات تمدید این کتاب بیشتر از حد مجاز است و شما بایددر موعد مقرر کتاب را تحویل دهید. علت: این کتاب یک بار توسط شما تمدید شده است و دیگر امکان تمدید وجود ندارد. دومین پیام: 2- مدرک مورد نظر شما اجازه تمدید ندارد. لطفا نسبت به بازگشت آن اقدام نمایید. علت: کتابدار باید در سامانه[در کاربرگه نسخ] تیک اجازه تمدید را درج کند تا شما اجازه تمدید را داشته باشید. سومین پیام: 3- درخواست شما با موفقیت ثبت شد، در صورت تأیید کتابدار کتاب شما تمدید خواهد شد و توسط یک پیام نتیجه آن به اطلاع شما خواهد رسید. چهارمین پیام: 4- کتاب مورد نظر شما توسط کاربر دیگری رزرو شده و امکان تمدید آن برای شما وجود ندارد. برای استفاده از امکان تمدید آنلاین، کتابداران کتابخانه با سه پیام روبرو می شوند. این سه پیام بدین شرح است: 1- مدت عضویت کاربر کمتر از 14 روز دیگر به پایان میرسد و امکان تمدید کتاب وجود ندارد، لطفا درخواست کاربر را حذف نمایید. 2- درخواست کاربر مورد نظر با موفقیت تأیید شد. 3- فرایند تایید تمدید مدرک با خطا مواجه شده است، لطفا مجددا تلاش کنید.
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
دریافت فایل نورسیده‌ها
شرح خدمت:
بسته‌های معرفی و خلاصه کتابهای ارسالی به کتابخانه‌های عمومی کشور، که در قالب «بسته‌های نورسیده» ارسال می‌شود.
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
خیرین کتابخانه ساز استان سمنان
شرح خدمت:
انجمن خیرین کتابخانه ساز استان سمنان " زیر مجموعه انجمن کتابخانه ساز ایرانیان ، یک انجمن غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که به منظور جذب، ساماندهی منابع، امکانات و جلب مشارکتهای مردمی در امر مقدس کتابخانه سازی، توسعه فرهنگ کتابخوانی و همکاری در اداره کتابخانه های عمومی تشکیل شده است. این انجمن در راستای تجربیات موفق سایر تشکل های خیری در حوزه فرهنگی وآموزشی مانند جامعه خیرین مدرسه ساز تشکیل شده است که قرار است در کلیه استان ها وشهرستان ها وحتی خارج از کشور واحدهایی را ایجاد نماید تا امر کتابخوانی عموم مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد ، محقق شود. - اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی - کمکهای مالی - تجهیزات کتابخانه ای ، زمین و ساختمان
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
جستجوی کتاب آنلاین
شرح خدمت:
سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور امکان جستجوی کتاب و مکان یابی کتاب مورد نظر در کتابخانه های عمومی کشور را در اختیار قرار می دهد و می توانید از طریق همین سامانه نسبت به رزرم کتاب اقدام نمایید
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
بخش ویژه اعضای کتابخانه های عمومی استان سمنان
شرح خدمت:
اعضای کتابخانه های عمومی با عضویت در این بخش می توانند یک میز مخصوص برای مطالعه برای خود ماهیانه رزرو نمایند.
نوع خدمت: تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
اجرای طرح عضویت سراسری
شرح خدمت:
با اجرای طرح عضویت سراسری میتوانید با عضویت در یک کتابخانه از کلیه کتابخانه های سراسر کشور که به این سامانه متصل می باشند خدمات دریافت کنید . بدین منظور با مراجعه به کتابخانه و درخواست عضویت و یا تغییر عضویت کتابخانه ای به عضویت سراسری میتوانید با مراجعه به تمام کتابخانه ها از خدمات آنها استفاده نمائید .
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
آدرس کتابخانه های عمومی استان سمنان
شرح خدمت:
جهت مراجعه به کتابخانه های عمومی در استان سمنان به آدرس اعلام شده توجه فرمایید
نوع خدمت: اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
<<   <  1  >   >>  
Powered by DorsaPortal