مهمترین اهداف باشگاه مشتریان بانک عبارتند از :
1. ایجاد
تعامل ساختاریافته با صادرکنندگان و مشتریان بانک توسعه صادرات ایران
2. ارائه
و پیاده سازی استراتژی های وفادارسازی مشتریان با استفاده از سامانه باشگاه مشتریان
3. مدیریت سیاست های وفادارسازی مشتریان از طریق خلق ارزش توسط مشتریان
1. امکان استفاده
از تخفیف ها و امتیازات ویژه
2. آگاهی از آخرین تغییرات در بسته های خدماتی و
تسهیلاتی بانک
3. امکان استفاده از خدمات بازاریابی داخلی و خارجی جهت فروش
و پشتیبانی زنجیره صادرات از طریق شرکتهای معتبر مکان بازار
4. امکان استفاده از مزایای ویژه کمپین های صادراتی باشگاه
از جمله کمپین صادرات به روسیه و ...
5. امکان استفاده از خدمات رایگان و تخفیفات دوره های آموزشی و تخصصی در زمینه امور مرتبط با صادرات
6. امکان تبادل دیدگاهها و نظرات کاربردی اعضاء در سامانه
باشگاه مشتریان بانک
7. امکان ارائه مشاوره های تخصصی بانکی و تامین مالی به
صورت حضوری و غیر حضوری توسط کارشناسان خبره بانک
انواع پاداش ها و تخفیفات مورد نظر جهت ایجاد انگیزه و
پویایی در مشتریان و به منظور فعالیت اعضای باشگاه، شامل موارد زیر است:
1. اعمال تخفیفات کارمزد خدمات و سود تسهیلات
2. ارائه تخفیفات دوره های آموزشی و تخصصی در زمینه امور مرتبط با صادرات
3. ارائه تخفیفات کارمزدی مرتبط با نقل و انتقالات ارزی
4. ارائه تخفیفات اشتراک سالانه شرکتهای معتبر مکان بازار
اینترنتی به منظور استفاده از خدمات بازاریابی داخلی و خارجی جهت فروش و پشتیبانی زنجیره
صادرات
5. ارایه خدمات بانکداری شرکتی
6. مصاحبه تصویری با مشتری و انتشار آن در رسانه ها ، سایت
بانک و باشگاه و ...
7. مصاحبه غیرتصویری با مشتری و درج آن در سایت بانک و
باشگاه
باتوجه به ماهیت فعالیت بانک توسعه صادرات ایران به
عنوان یک بانک تخصصی در زمینه توسعه صادرات غیر نفتی، کسب امتیاز توسط اعضای باشگاه
به شیوه های زیر امکان پذیر است :
Ø استفاده از محصولات و
خدمات بانکی
Ø میزان ارزش پولی ایجاد شده
توسط مشتریان
Ø فعالیت در بستر مشاوره ای باشگاه
Ø تولید محتوا و
مشارکت در نظرسنجی ها
Ø ثبت و اشتراک مطالب تخصصی
و ...
سطوح طبقه بندی اعضای باشگاه مشتریان به شرح زیر می
باشد:
Ø مشتریان حقوقی بانک
Ø مشتریان حقیقی بانک
سطوح فوق دارای طبقه بندی زیر است:
Ø گروه مشتریان VIP
Ø گروه مشتریان طلایی
Ø گروه مشتریان نقره ای
Ø گروه مشتریان برنزی
Ø گروه مشتریان عادی
سامانه باشگاه مشتریان دارای بخشهای ذیل میباشد.
v کافه
صادرات
در این بخش اعضای
باشگاه به اطلاعات مربوط به انواع تخفیفات ویژه، کمپین های طراحی شده، خدمات مرتبط با بازاریابی
اینترنتی و مکان بازارها، آخرین مناقصات بین المللی ، آخرین وضعیت اعلام شده از سوی
بانکهای کارگزار جهت انجام فعالیت های بین المللی، کارگاه و دوره های آموزشی
تخصصی، گزارشات تخصصی و مالی، بسته خدمات و تسهیلات بانکی، و.... دسترسی خواهند داشت.
v طرح
ها و کمپین های ویژه
در این بخش کلیه
اطلاعات مربوط به طرح ها و کمپین ها از قبیل ارزش پولی مشتریان، طرح سپاس
صادرکنندگان، کمپین خدمات بازاریابی و تامین مالی صادرات، خدمات بانکداری شرکتی و
رویه کسب امتیاز طرح های مختلف راه اندازی
شده سامانه معرفی می گردد.
v پاداش
ها و مشوق های انگیزاننده
تخفیفات نرخ سود تسهیلات و کارمزد خدمات بانکی، ارایه خدمات بانکداری شرکتی، اختصاص پنل برای
مشتریان در نشست های تخصصی بانک ، ارایه فضای تبلیغاتی برای مشتریان برتر در
سامانه و ... پاداش طرح های تعیین شده در باشگاه مشتریان می باشد.
v برترین
ها
این بخش اختصاص به معرفی مشتریان و صادرکنندگان برتر و
نمونه در حوزه های مختلف دارد.
v مشاوره
در باشگاه مشتریان امکان ارایه اطلاعات و مشاوره مالی و تخصصی به صورت حضوری و غیر حضوری
فراهم گردیده است.
v نظرسنجی
مشتریان می توانند از طریق مشارکت در نظرسنجی ها نسبت به
ارایه دیدگاه ها و نظرات خود اقدام نمایند.
v عضویت
در باشگاه
کلیه مشتریان حقوقی و حقیقی بانک می توانند نسبت به
عضویت باشگاه مشتریان اقدام نمایند. برای پیوستن به جمع اعضای باشگاه مشتریان بانک
توسعه صادرات ایران تنها چند گام کافی است:
1. مراجعه به بخش ورود در وبگاه club.edbi.ir
2. درج شناسه کاربری و رمز عبور:
می توانید از کد مشتری در بانک به عنوان شناسه کاربری و کد یا شناسه ملی به
عنوان رمز عبور استفاده نمایید.
3. تکمیل سایر
اطلاعات مورد نیاز
ابهام و مشکلات در
ثبت نام و عضویت، از طریق تکمیل فرم برخط پشتیبانی اعضا یا برقراری تماس با مرکز
ارتباط با مشتریان به شماره های 32-88709022
قابل پیگیری است. برای کسب آگاهی و اطلاع از جزییات بیشتر می توانید به
نشانی وبگاه club.edbi.ir مراجعه نمایید.