خدمات الکترونیک
رسیدگی به شکایات و گزارشات واصله
شرح خدمت:
رسیدگی ، صدور حکم گزارشهای ارسالی مراجع اعلام کننده و شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی به طور کلی پرونده های تشکیل شده در اداره کل بر سه بخش کالا و خدمات ، بهداشت و قاچاق می باشد . گزارشهای ارسالی توسط مقام ارجاع به شعب اداره کل جهت رسیدگی انتقال و پس از صدور رای جهت اجرای حکم به واحد اجرای احکام ارسال می گردد . پس از اجرا ، پرونده ها مختومه می شوند . شهروندان محترم می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی http://tazirat135.ir شکوائیه و گزارش مردمی خود را ثبت ، کد پیگیری را اخذ و از روند شکایت یا گزارش مردمی خود اطلاع حاصل نمایند .
نوع خدمت:
تعاملی
نحوه ارائه خدمت:
مدارک مورد نیاز:
فرآیند انجام کار:
لینک مرتبط با خدمت:
Powered by DorsaPortal