خدمات الکترونیک
درخواست اصلاح نام
شرح خدمت:
- مشترک مورد نظر به مسئول تشخیص و یا اپراتور دفاتر جامع مراجعه و با ارائه مدارک مثبته مورد تایید شرکت بر اساس "آئین نامه تکمیلی تعرفه‌های برق" شامل قولنامه‌های معاملاتی، بنچاق‌ها و صلح‌نامه‌ها و... "فرم درخواست تغییر نام" با کد FO2514را تکمیل می‌نماید، همزمان نسبت به تکمیل "فرم تعهد تغییر نام" FO2542 اقدام می‌نماید. 2- مسئول تشخیص و یا اپراتور دفاتر جامع مسئولیت کنترل مدارک و اخذ هزینه‌های تغییر نام را بر عهده دارد (بر اساس فیش بانکی که در اختیار مشترک قرار می‌گیرد هزینه‌های مربوطه اخذ می‌گردد.) 3- سپس مسئول تشخیص سوابق تغییر نام شامل موارد فوق پس از تایید رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد جهت بازرسی تحویل واحد بازرسی می‌نماید. مسئول بازرسی پس از بازرسی از محل فوق گزارش خود را در "فرم بازدید و بازرسی لوازم اندازه‌گیری مشترکین مصارف سنگین" با کد FO2511 یا "فرم بازرسی لوازم اندازه‌گیری مشترکین غیردیماندی" با کد FO2516 (بر حسب مورد) ثبت می‌نماید. تبصره1 : پاسخ به استعلام دفاتر اسناد رسمی بمنظور خرید و فروش نیز مستلزم آزمایش کنتور بشرح فوق بوده که در آنصورت تغییر نام مشترک پس از اخذ مدارک لازم نیاز به تست مجدد لوازم اندازه‌گیری ندارد (با شرط آنکه از آزمایش اول بیش از یکسال نگذشته باشد) پاسخ به استعلام دفاتر اسناد رسمی طی "فرم پاسخ به دفترخانه اسناد رسمی" با کد FO2543 صورت خواهد پذیرفت. تبصره2 : اپراتورهای دفاتر جامع سوابق را پس از اجرای بند 2-4 به خدمات مشترکین جهت اجرای بند 3-4 به بعد ارســال می نمایند. 4- مسئول تشخیص پس از دریافت نظر واحد بازرسی طبق فرم فوق حسب مورد نسبت به تسویه حساب انرژی مصرفی و سایر موارد بر اساس گزارش فوق اقدام می‌نماید (این موارد شامل وضعیت کارکرد کنتور، سلامت قطعات و لوازم انشعاب و... می‌باشد.) 5- مسئول تشخیص پس از تسویه حساب اقدام به صدور "آگهی تغییر نام" با کد FO2515 بر اساس مدارک مأخوذه می‌نماید. 6- رئیس اداره خدمات مشترکین و درآمد مسئول کنترل تایید نهایی سوابق و آگهی تغییر نام بوده و آگهی را برای واحد کامپیوتر ارسال می‌نماید. همزمان سوابق و مستندات آن را به واحد بایگانی خدمات مشترکین جهت بایگانی دائم در پرونده ارسال می‌نماید. 7- مسئول واحد کامپیوتر پس از اعمال آگهی بر روی فرم فایل گزارش تغییر را تهیه و تحویل مسئول تشخیص می‌نماید. 8-مسئول تشخیص موظف به اعمال کنترلهای لازم بمنظور صحت عملیات تغییر نام بر اساس گزارش فوق می‌باشد. 9- در صورت هر گونه مغایرت هماهنگیهای لازم با گزارش مسئول تشخیص به رئیس خدمات مشترکین و درآمد با واحد کامپیوتر مدیریت توزیع برق جهت اصلاح رفع مغایرتها انجام می‌گردد.
نوع خدمت:
اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
مدارک مورد نیاز:

تکمیل فرم اطلاعاتی اولیه

کپی مدارک شناسایی

مدارک مربوط به اشتراک برق(در صورت مشترک بودن)


فرآیند انجام کار:
لینک مرتبط با خدمت:
Powered by DorsaPortal