خدمات الکترونیک
سامانه مدیریت نظارت و ارزیابی عملکرد کتابخانه‌های عمومی
شرح خدمت:
این سامانه جهت دریافت کلیه شکایات، اعلان‌ها، انتقادات، پیشنهادها و تقدیر کاربران سامانه، از قبیل: مراجعین کتابخانه‌های عمومی، اعضاء کتابخانه‌ها، کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌ها در کشور طراحی شده است. جهت ارتباط با این سامانه و با توجه به مندرجات فهرست راهنما نسبت به ثبت شکایات، اعلان‌ها، انتقادات، تقدیر و پیشنهادهای خود اقدام کرده تا در اسرع وقت رسیدگی و پاسخ لازم ارائه شود. مراجعه کننده محترم خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمائید. 1- این سامانه به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط با مراجعین، اعضای محترم کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابداران و کارکنان عزیز نهاد کتابخانه‌های عمومی و رسیدگی به مشکلات آنان طراحی شده است. لذا تقاضا داریم از ارسال مطالب واهی، کذب و به دور از واقعیت خودداری کنید. 2- در ارتباط با کارکنان محترم، استدعا دارد، مراتب سازمانی و سلسله مراتب را رعایت کرده و برای این منظور در ابتدای امر سعی شود، موارد و مشکلات خود را از طریق مسئولان ذیربط مطرح و حل و فصل کنید؛ در غیر این صورت، چنانچه مورد خاصی وجود داشته باشد یا مشکل مطروحه رفع نشود، مراتب از طریق سامانه به این مدیریت اعلام شود. 3- به نامه های بدون ذکر مشخصات دقیق و صحیح پرسنلی ترتیب اثر داده نمی شود. «برای ارسال شکایات، اعلان‌ها، انتقادات، تقدیر و پیشنهادها نیاز به ثبت اطلاعات در سامانه می‌باشد. برای ثبت اطلاعات بر روی کلمه ثبت اطلاعات و برای پیگیری شکایات و اعلان بر روی کلمه پیگیری کلیک کنید»
نوع خدمت:
اطلاع رسانی
نحوه ارائه خدمت:
مدارک مورد نیاز:
درج انتقاد و پیشنهاد جهت مراجعین به کتابخانه های عمومی
فرآیند انجام کار:
لینک مرتبط با خدمت:
Powered by DorsaPortal